Norazzatulakmarisha@}--

j.e.a.l.o.u.s
Monday, August 16, 2010 | 0 comment(s)
yee saya jeles .
kenape ?
sebab saya jeles laa
__________

al'kisah nye begini ,
tadi saya buka satu belog manusia ni
cntek belog dea
suke suke :)
tengok dea dan bf dea suda lame
lepastuu dea share cara mengekalkan hbungan dowg
and yg paling saya terasa
" mintak restu parent "
huaa :'(
saya sedih
kenapa parents dea begitu sporting ?
kan besttt kalau parents kita tahu
kan kan ?
ta pya na berahsie
kalau nak kua pun ta pya tipu2
hee ;)
__________
one more , saya akan jeles kalau ade bf sape2 yg romantik gile na mati
hahaha
korg msti plik kan kenape aku jadi cmnie ?
actly 'i' sndri pun ta tao *bajet
__________
awk , bole ta kita kekal cm owg yg saya sebutkan kt atas ni ?
awk , saya na awk romantik bole ? haha *buang tabiat
mak , abah bole ta restu kan hbungan akak ngan bf akak ? * ayat ta bole bla . haha
__________
ape yg aku na nie , mybe ta akan dpt
betul ta ?
stiap mnusia ta sme
kan kan ?
tapi aku na sme cm bdak uh
ak JEALOUS (!)




Older Post . Newer Post