Norazzatulakmarisha@}--

astaghfirullah ..
Tuesday, November 30, 2010 | 0 comment(s)
 assalamualaikum to all readers yang disayangi :)

apa yang aku dah buat semalam ? kenapa aku harus lemah macam nie . kau kena bangkit risha ! kau masih diperlukan . ramai yang sayang kau . aku tahu Allah sentiasa ada untuk aku . aku terasa comment yang para blogger kasi . memang betul cakap korang . hmm aku terlalu ikutkan perasaan . tak mudah nak hadapi dugaan tapi tak mustahil aku tak mampu hadapinya . ya Allah berikanlah aku kekuatann :( ujian mematang kan diri risha ! tapi sekarang aku dah musnahkan kepercayaan orang ! orang yang buat salah hidupnya takkan tenang selagi tak minta maaf dekat orang tu . masalanya , nak ke dia maafkan aku lepas apa yang dah jadi nie ?

esok aku pergi jumpa dia . aku try untuk slow talk and face to face . hopefully dia sudi memaafkan aku dan tidak berdendam . yea aku paham apa yang dia rasa . memang tak mudah nak kembalikan kepercayaan kita kat seseorang . for example macam aku . orang macam aku memang tak layak untuk dipercayai . dosa sesama manusia susah jika dibandingkan  dengan dosa dengan Tuhan . Allah maha mengasihani dan maha pengampun . tetapi manusia tidakk . aku berdoa dan berharap sangat2 , semoga Allah membuka pintu hatinya untuk memaafkan aku . lepas nie kalau dia dah tak percayakan aku , ok fine i accept it . mungkin dah takdir perjalanan hidup aku macam nie . segalanya aku berserah kepada Allah swt





Older Post . Newer Post