Norazzatulakmarisha@}--

hidup memang bosan !
Sunday, November 21, 2010 | 4 comment(s)
ahh boring nye cuti2 nie . rasa nak pergi sekolah je , haihh :( duk uma bukan belajar punn . asyik online , makan , tidur , tengok tv , pastu mesej , mandi , makan , kemas2 apa yg patut . setiap hari aku buat benda yg sama ! nasib baik bulan 12 nie da start tuisyen . ouh mesti best nanti . sambil tuisyen tu boleh pegi jalan2 . tu yg syiokk abes !

 

*siapakah orang di atas ?
hahaha tepuk dada tanya selera lahh . haiyoo dia pergi camp la . kan best kalau saujana pun ada join jugak . tde laa aku mati kebosanan dekat sini . kalau saujana ada , huii mesti aku na ikuttt ! lagi2 kalau kumpulan ta sama . haa time tu kita bersaing tgk kumpulan mana yg hebat . betul ta ? haha sory ak da gilerr ==' siyes aku jeles tgk dye dapat pegi . aku pun naaaaaaa !

petang nie na pegi tengok kolej my cousin . wah macam mana la kehidupan sebagai pelajar kolej yea ? mesti best kan ? ta saba rasanya na abeskan form 5 and mulakan hidup baru . hidup baru ? hmm lepas spm aku sendiri ta tw na buat ape lg .

wahai student batch '94 , korang sedar ta yg kita ada lagi setahun bersekolah ? macam mimpi je . setahun tu ta lama la . cube pejam celik pejam celik , tgk mesti da setahun *tipu ! masalahnye sekarang sudah bersediakah kte na perang dgn spm tu ? da start study ? rata-2 pelajar time ak buat research *kononnya laa , mesti kata byk masa lg . rilek la dlu . sekarang na rilek bole laa . na tgu esok spm baru malam tu na study ? haihh bek ta pyah laa . better jgn bljar cmtu . pening kepala otak ! kalau dlu time pmr na tembak-2 tu bole laa sebab objektif kan ? spm ade ke objektif ? ade tp subjek ape je kan ? yg len sume kene tules2 . aku benci !

lastly , smoge kte sume dapat memecah rekod dunie *lbey a tuu , dengan tahun yg paling byk pelajar dapat straight A , yeahh ! to all spm candidates for this year , good luck okay . i know u can do it , cewahh . hahaha :)






Older Post . Newer Post