Norazzatulakmarisha@}--

new life ^^
Monday, November 1, 2010 | 0 comment(s)
hey im heree :) hari nie aty aku rse tenang ckt dari smlam . to all my friends , thanks support kayh . hmm aku rse better aku start new life . yeahh ! mulai sekarang aku kne blajar utk hidup tanpa :

> mesej-2 dye
> panggilan dye
> hilai tawa dye
> kata-2 'keramat'

insyaAllah aku bole terima . bnde nie mmbuatkan aku lbih b'smngat . dan jugk bole mndkatkan diri dengan yg maha Esa . mungkin dalam masa terdekat nie aku susa ckt utk terima perubahan drastik nie . tp aku tw suatu ary t psti aku bole ! 

kepada cikgu norazilawati , thanks foe ur advice . walaupun ckgu ta tw pe masalah sy tp ckgu mcm tw je . pe yg ckgu ckp mmg mengena dkt batang hidung . ouhh terasa I . hahaha :D 
* hidup bermula dengan kegagalan .
*kesungguhan perlu ada utk berjaya
* Allah swt akan memberi dugaan kpd seseorang yg mmpu mnghadapinya
* belajar dari kesilapan
* bangkit semula dari kegagalan
* andd the most important , setiap yg dilakukan mstilah berdoa dan minta kepada Allah kerana hanya Dia tmpat kita bergantung
* ta semestinya orang yg gagal hari nie , akan gagal selamanya 

buat masa sekarang , lupakan masalah yg ada . mulakan hidup baru tanpa 'dia' . aku boleh ! hati terasa kesunyian . banyakkan ibadah kepada-nya dan sentiasa mengingati-Nya . insyaAllah hati akan tenang . Aminnn ..





Older Post . Newer Post