Norazzatulakmarisha@}--

tag from aishah lovalova
Saturday, November 27, 2010 | 0 comment(s)
aku dapat tag hari nie . yeah thanks to my best friends , aishah lovalova <3 kau ingat jugak kat aku en . haha muahh :* tanpa membuang masa , mari kita mulakan soalannyaa :)

1.ape bende yg pling penting dlm idop korg..??
 > my family , my friends and muaz fakhruddin <3 

2.bende yg terakhir korg beli menggunakan duit korg sendiri
 > hmm pashmina warna hitam *even tde duet tp sanggup beli jugakk 


3.dimana tempat korg ingin melangsungkan perkhawinan korg dan tema perkhawinan korg nanti..??
 > tempat tak payah lah jauh2 . dekat m'sia je lahh . kalau buat jauh2 nanti tde owg na dtg pla , hee . tema perkahwinan is garden wedding kut *haha berangan je

4.adakah korg sedang bercinta sekarang..??
> yes and i really do love him <3


5.berapa lama korg akan mencintai kekasih korg..??
 > selama mana yang boleh . selagi hidup lahh , haha :D

6.dimana korg selalu jumpe kekasih korg..??
> di rumah saya :) *i mean luar rumahh

7.novel/buku/majalah yang terakhir korg beli..??
> beli buku rujukan for spm next year .

8.apakah nama penuh korg..??
> nor azzatul akmarisha binti serjali *panjang tak ? cakaplah panjang !

9.antara mak dan ayah korg,mne yg korg mesra..??
> dengan mak kut . ayah pun bole gak . so due2 lahh :) 


10.namakan org yg korg betul-betul nak jumpe dalam hidop..??
> sheikh muszhaphar . hmm tna lah dye da kwen . hahaha . ta tw laa . aku tna jumpe sesape bole ?

11.adakah korg basuh baju korg sendiri...??
> kalau baju tu tak boleh masuk mesin aku basuh sendiri laa*well baju mahal , hahaha . kalau baju pasar malam , aku suruh mesin yang tolong basuhkan ;)


12.dimana tempat yg korg betul-betul nak pergi..??
> mekah :D

13.pilih salah satu peluk or cium..??
> seriously aku ta ske owg cium aku . haha . so i choose pelukk , ngeee ;)

14.beritahu 3 bende tentang orang yg tag korg..??
> dye comel
> aku jeles sbb dye pakai shawl lawa
> dye selalu bg aku kte2 semangat *ye yehh !


15. 5 bende yg korg sangat-sangat sayang dalam hidop korg..??
>  family
> friends
> muaz fakhruddin
> handphone
> lappy


*kalau boleh semua sekali !


16. 5 lagu yang paling korg suke dan selalu dengar..??
> kau kekasihku
> terlanjur cinta
> ilham di matamu
> love story
> hati yang kau sakiti


*semua lagu nie lebih kurang setiap ary aku akan bukak

17.bila tarikh lahir korg, dan kat mane korg sambut tahun lepas..??
> first of august . sambut kt secret receipe

18. 7 org blogger yg korg nak tag..??
> shu
> tira
> kak aina
> mira
> amira faqiha
> hanis
> mica


19.cerita sikit blogger yang pertama korg tag..??
> dye kawan blogger yg baikk ! and dye ta sombong :)


** copy soalan pergi dekat sini





Older Post . Newer Post