Norazzatulakmarisha@}--

11th date
Friday, December 24, 2010 | 0 comment(s)
wohoo sweet gilo kan aku . setiap kali aku jumpa dia , mesti aku kira nie kali ke berapa and tanda kat kalendar kecik aku ;)  ye yee anda betul ! tadi adalah kali yang kesebelas aku jumpa dia . huahuaa best wokk . even tak lame mane tapi still puas :) bukan senang weh nak jumpa . pepatah yang mengatakan , kalau sayang ditinggal-tinggalkan bla blaa *aku da lupe . haha aku sokong ! bila lame gile tak jumpa , sekali jumpa , huhuu tak makan nasi sehari takpe kut :P

hari nie hujan la wakk . but but saya sukaa , ngee . macam dalam filem hindustan taw kitorang main kejar2 dalam hujan . HAHA tipuuu ! actually ehem haha i nak share payung dengan dia taw *hoho gatai . tapi disebabkan ramai makcik2 and pakcik2 kat sekitar tu , so i batalkan je laa niat i . bukan ape , maluu wehhh . HAHA :D

anyway im happy and love our moment <3

iloveyou dear





Older Post . Newer Post