Norazzatulakmarisha@}--

belajar memasak
Thursday, December 9, 2010 | 0 comment(s)
sedar tak sedar aku da makin besar *wah macam pantun :P so bila da besar nie , kena lah belajar masak . ok hari nie angin aku baik na belajar masak . jujur ye aku takde lah pakar dalam bab masak memasak nie . masakan yg paling susah aku penah buat ialah rendang . haha sekarang da pndai . next year datang lah beraya kat rumah kite , boleh rase rendang yg sdap tu :P boleh la sikit2 . kalau tak sedap mesti aku dah malas nak masak . so kepada sesiapa yang rasa dirinya pakar memasak , boleh lah ajar aku eh . ngee kalau boleh nak belajar free je . hahaha .
*lebih kurang macam aku time masak je , hehee


aduihh aktiviti esok adalah tuisyen ! urgh malas nye nak pegi , penat . sok start pukul 10.15 , kua uma kul 9.30 . balik pukul 5 ptg . da sah2 smpai uma pukul 6 lebih . aiyooo .

penyakit hati telah datang ..

wahai burung merpati , sampaikan lah salamku pada si dia dan katakan lah padanya bahawa aku sangat merinduinya <33
*terjiwang pulak youuu ^^






Older Post . Newer Post