Norazzatulakmarisha@}--

contest : 'KAMI BERBAJU KURUNG/MELAYU , KAMI TETAP OTAI'
Wednesday, December 29, 2010 | 1 comment(s)
Ok hari nie aku nak join satu lagi contest . termasuk nie da 4 kut contest yang aku da join . haha tu laa korang tag lagi dekat aku . aku bukan bole nak hampakan orang . haha :P



*click untuk join yea :)

>amik picture MrK(teddy bear) diatas dan buat satu entry khas utk contest nie

>mesti follow http://ishsayang.blogspot.com and tag 3 orang(mereka juga perlu follow)
>LIKE Ishsayang on facebook (sidebar)
>linkkan contest nie dan ble da ciap anta link anda kat ruangan komen entry nie . jangan anta kat shoutbox taw .
Okeh . da faham instruction 2 ? lepas 2 ape yg anda perlu buat sangat sangat senang . letak satu gambar anda bersama teman teman anda berbaju kurung kalo anda gurls atau berbaju melayu bagi guys . pastikan maximum hanya 10 orang . x kirer la ngn sape2 aje . x kirer same jantina atau lain2 .
Lengkapkan ayat di bawah x lebey dr 50 patah perkataan .


-> see simple sje syarat2 nye . ok now this is the pictureee !




saya dan sepupu2 saya dalam perjalanan nak pergi beraya rumah orang . time tengah jalan tu , ada pula peminat nak ambil gambar kitorang . so terpaksalah posing kejap :P cuba teka yang mana satu saya ? haha yang paling hijau tu saya lah . dah sama dengan background hijau uh . tapi still menonjol kann . hahaa . tahun ni special sikit sebab baju raya saya sama colour dengan my hubby :)

*ok now nak tag dekat tinbo , shu , hidaya :)






Older Post . Newer Post