Norazzatulakmarisha@}--

first day ^^
Wednesday, December 1, 2010 | 0 comment(s)

finally setelah sekian lama menghabiskan masa di rumah tanpa membuat apa2 aktiviti melainkan hanya mengadap lappy . bila da start belajar nie haihh mula lah . segala benda yang da belajar da lupa . kena refreshhh balik . adoy balik rumah nak kena buka bukuu . tapi takpee , aku akan study ! yeahh semangat baru . baru suntik kat kedai mamak semalam . haha *ok ta lawakk =,=

first period subj science . ckgu tu mmg kelakar . mybe dsbbkan ak ngn nisya dduk dpan so ckgu tu asyk attack ktowg jea . eh bukan perasan tp knyataan . hahaha . ckgu tu agak hnsem even brumur , haha smpat lg ak . tp tu la ak ta bpe bkenan dgn cara dye cakap . ngee . anyway mmg best !

second period subj akaunnn . adoy nie la subj yang amat sangat lah bosan kt skolaa . kt cni pun ok laa ckgu dye . ckgu tu pelat . haha suke dgr . tapi actly dye ok . aku paham dye ajar cume tu la na kne refresh balekkk . haiyoo nie yang malas .

balik tu pegi la jalan smpai kt pasar seni . aku blur ! tak taw nak naik bas ape . last2 nisya suruh aku tanya pakcik bas tuu

aku : pakcik , bas nie menghala ke mana ?
pakcik bas : apa ?
aku : bas nie menghala ke mana ?
pakcik bas : bas nie mengahala ke puchong
aku : ouh terima kasih pakcik

then aku pun naik lah bas tu . U69 . bas tu lalu kat jalan klang lama kutt . aku main agak2 je . bila da na smpai , fuhh lega . haha kalau salah tak tau lahh .




hey belajar2


maluuuuu , hahaha sengal !

tnjuk gigiii :D


tnjuk lidahh :P


tnjuk hidunggg


tnjuk pensel hijauuu

ouh lupa pulakk , pipi pun na tnjuk jugakkk
whoa risha sudah tembam lahh , haihhh =='

candid !



hahaa muke budak belakang pun adee . dia lah yang gelak kuat giler
kalah aku *control ! hahaaa budus




Older Post . Newer Post