Norazzatulakmarisha@}--

goodbye 2010 :'(
Friday, December 31, 2010 | 0 comment(s)
assalamualaikum wbt ..

huwarghh rasa sedih nak tinggalkan 2010 nie :P banyak kenangan2 yang tak dapat aku lupakan . kebanyakannya pahit belaka . its ok pengalaman mematangkan diri . HAHA . so after this insyaAllah aku tak ulang lagi kesilapan2 yang dulu . belajar memperbaiki diri sendiri . itulah yang sebaik2 nyaa :) tak sangka tahun depan aku adalah salah seorang mangsa SPM . huhuu cuak pulakk . akhirnya kau da besar risha ! haha besar ler sangat :P bila da tahun baru nie semua orang ada azam baru . aku pun sama ada azam baru . azam aku takde lah gempak punn . macam korang jugak nak study hard . aku da tna main2 da . bukak sekolah nie aku nak kuatkan semangat untuk belajar ! tapi bukan bermakna 24 hours mengadap buku . cuma lebih rajin ler dari form 4 nie , hee . haihh sampai sekarang aku asyik dok ingat pasal buku interlok aku yang hilang tu . adoy risau bebenor niee . macam mana nak pulangkan nanti kalau buku tu takde ? adoyyyyy !



nie la buku nye . kepada sesiapa yang ternampak or terambil buku nie sila pulangkan balik . huhuu seharian mood aku spoilt disebabkan buku nie hilang .

ok now tutup kes buku hilang . even buku nie hilang ada satu buku yang buat aku senyum sampai ke telinga :] buku apa ? yee ini la dia buku yang aku maksudkan tuuu







buku masakk !

mak aku yang bagi buku nie . thanks makk :) ilysm u tight tight . HAHA . dalam buku nie totally masakan melayu . wahh boleh laa aku belajar macam nie :P lately semangat aku nak belajar masak meluap2 . entah kenapa . buang tabiat ke aku nie ? HAHA

hmm lagi lagi apa yang aku nak cerita ehh . cerita pasal kenangan 2010 lahh . hee . bila habis je pmr (2009) , aku terasa yang aku nie da besar sangat . maklumlah da amik PMR :P but but tahun 2010 lagi membuat diriku lebih tercabar . semua terasa baru . da nama pun menengah atas kan . semua benda da jadi susah . kadang2 tu kalau buat add maths or maths , benda yang simple pun aku tekan calculator . for example . 

2 times 0 equals to 0
tapi aku pegi buat

2 times 0 equals to 2
 tak pasal2 aku gado ngan kawan aku pasal jawapan . and terpaksalah aku guna khidmat mr . calculator . dia yang solve kan prob kitowang . hehe .

tu pasal belajar . kalau pasal kehidupan harian pulak , tahun 2010 nie aku mula menjinakkan diri ke dapur . hehe . kalau sebelum nie ada jugak tapi tak selalu . sekarang nie baru aku sedar yang perempuan belajar tinggi mana pun , kena la pandai masak . HAHA . one more , aku tak sangka yang tahun nie adalah tahun yang aku couple paling lama . well dulu budak2 la katakan . haha sekejap je da putus . tapi sekarang aku boleh berbangga sebab aku bertahan dengan dia hampir 6 bulaann *tepuk sikit ! haha bangga pla aku nie . aku taw orang lain ada yang lagi lama dari aku nie .

pasal keakhiratan pulakk , hmm insyaAllah aku akan memperbanyakkan ibadah kepada yang maha Esa . semoga Dia sentiasa memberi rahmat kepada aku dalam menjalani kehidupan . dan semoga aku dan orang disekeliling aku , sentiasa dilindungi Allah swt dan dipanjangkan umur . aminn yarabbal alaminn .

 sempena tahun baru nie jugakk , aku nak tuka wardrobe aku yang sudah roboh dikerjakan tikus aku .

*kau nie memang ganas betul !
** kau tak taw ke hobi aku diwaktu lapang ialah menggigit almari baju . HAHA

^
|

atas nie nonsense . ignore it =,=

andd kalau boleh aku nak yang lawoo2 sikit *demand :P







alaa bukannya besar pun aku mintakk . nie da kira kecik okk . muat2 je dengan baju aku :P HAHA macam bilik kau besar sangat nak letak wardrobe macam nie . *in your dream !





Older Post . Newer Post