Norazzatulakmarisha@}--

hey bloggie !
Monday, December 6, 2010 | 0 comment(s)
baru berapa hari tinggalkan blog nie . da rinduu , haihh . banyak cerita yang nak dikongsi bersama tapi kemalasan telah menghalang segalanya . huaa baik punye ayat , ngeee . hari sabtu pegi tuisyen . suke ckg add maths ! hahaa :D then hari ahad pegi midvalley . haihh macam2 jadi . perasaan bersalah mula menguasai diri tetapi apakan daya , aku hanya mampu menasihati . tu pun ta bole pakai .

" alah macam la kau tu baik sangat nak nasihatkan orang "

tipulah kalau aku cakap tak terasa dengan kata-kata tu . tapi nak buat macam mana . orang dah tak suka kan . takkan nak paksa . semoga Allah membuka hati2 mereka supaya insaf dan tidak mengulanginya lagi .

" lagi setahun kakak nak sekolah "

ye lagi setahun aku tak menyusahkan parents aku . hmm macam susah sangat nak jaga aku . adoyy benda yang aku tak buat , kata buat . tak paham betul . aku nak backup diri sendiri tapi malas la nanti kata menjawab pulak . takpe aku sabar . memang selama nie macam tu pun . aku je la yang jahat . ahh malas nak pikir da .

lepas nie da tak boleh nak keluar mana2 . duduk la dalam sangkar nie . apa2 pun tak boleh buat . ye aku terasa dikongkong !






Older Post . Newer Post