Norazzatulakmarisha@}--

lucky blogger contest
Sunday, December 26, 2010 | 1 comment(s)



*click untuk join contest

hey adik2 sekalian . hari nie akak na umumkan yang akak join 'lucky blogger contest' . lately aku selalu join contest and termasuk nie da 3 contest aku join . haha menang kalah tu belakang kira yang aku taw selalunya mesti kalahh . haha its ok :P 

*ini adalah syarat2 untuk join contest nie . so simple ! ape tunggu lagi , join laa ramai2 :)

  1. Follow blog Hahazirah Through Heart. No excuse, haha!
  2. Buat satu entri kat blog korang bertajuk 'Lucky Blogger Contest by Hahazirah'. Letak banner contest nih di entri tu then tag bloggerlain untuk join contest ini at least 3 orang, lebih takpe.
  3. Tinggalkan link url entri korang kat bahagian komen entri ni jugak.

*see , simple je syarat2nya

psst ! hadiah yang ditawarkan bukan calang2 taw . sebuah banglo ditepi highway berserta sebuah kereta dihiasi manik dan labuci  RM5 topup weh ! tapi hanya untuk tiga blogger yang bertuah . takpe2 mane tahu nasib kita kan . hahaa . tak payah korang bersusah payah nak keluarkan duit untuk topup . haha aku bukan mata duitan okayy . just nak ber-share ape yang aku tahu . and laksanakan tag aku daripada shu :)

now aku nak tag dekat mrlina , tinbo and syaza .






Older Post . Newer Post