Norazzatulakmarisha@}--

segmen jom berkenalan
Tuesday, December 21, 2010 | 11 comment(s)
hoho finally ade jugak benda yang bole di post . huhh seharian aku pikir nak post ape lahh hari nie ==' thanks to syaza sebab tag :D



*click gambar untuk join


1)Buat Entry bertajuk "SEGMEN JOM BERKENALAN" *done !

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe). linkkan ke entry ni . *done !

3)Jawab 7 soalan bawah ni :

> apakah status anda 
huhu nie yang buat aku malu :P hee okay status aku sekarang nie double ye ;) yang mengenali aku , mesti da taw siapa kan ? muaz fakhruddin bin muzafar nama diberi . numb ic nak ta ? hoho kidding jea . anyway , i love him so much <3

> ceritakan tentang anda
nama penuh mengikut ic , nor azzatul akmarisha binti serjali . wohoo nak panjang lg .. :P lahir pada 1 ogos 1994 . tahun depan amik spm ! kalau bole nak tahun nie tapi kementerian tak kasi . haha *ok ta lawak . aku lahir di selama perak . for sure tempat tu tak popular . HAHA sama lah dengan aku sekarang nie ;) now sekolah dekat smk seri saujana . aku bukan prefect , pengawas pusat sumber or ape . just budak biase yg kadang2 aku kenal orang tp orang tak kenal aku :( tinggi 165 berat ta mau cite lahh . HAHA :D aku suka berkawan dengan orang *takkan ngn binatang pulak kan =,=  yang lain2 aku takmo cite lahh . bukan ape , malu la wehh . HAHA asal aku gedik nie ?

> ceritakan tentang blog anda
okay firstly blog aku tak sesempurna and secomel blog korang and korang . hanya editan biase je . ouh lupa pulak , blog nie di-create pada bulan 5 , 2010 . blog nie hanyalah tempat aku meluahkan perasaan :P tapi kebanyakannya semua post2 mengarut . sebab tu follower tak ramai , HAHA :D tu je la kut pasal blog aku . takde ape2 yang menarik punn .

> apa pandangan anda tentang dunia blogger
bagi aku , blog nie boleh cari duit lebih . tapi sampai sekarang aku tak buat nuffnang tu . sebab ape ? sebab aku taw siape je yg na msuk blog aku niee . blog nie kalau pandai manfaatkan banyak kebaikan sebenarnya . antaranya , para blogger bole belajar how to decorate and edit the blog . kirenye macam bakat tu diasah tajam2 la *ape aku merepekk ! one more , kita boleh menimba ilmu . banyak maklumat2 and info2 yang bagus untuk kite pelajari .

> nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak buat blog
sebelum buat blog tu fikir dulu due tige kali , HAHA nonsence ! kalau nak buat blog tu buat la ok . but make sure jangan mengarut2 macam blog aku nie . and jangan hanya nak follower ramai je . itu bukan tujuan utama nye ok adik2 :P pandai2 la cari kreativiti sendiri k sebab aku pun ta taw sangat pasal blog2 nie . tengok orang ade , na buat . hehe ;D
> nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda 
hish perli ke ape . ape yg unik haa ? HAHA aku ta taw laa . unik nye sebab .. hmm entah laa . tak ade yang unik kudd . ahh maleh nak pikir . nanti kalau aku kate itu ini , korang kate perasan pulakk . HAHA .

> sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog
mungkin sampai aku tua kutt . HAHA . sampai mane yang aku mampu . selagi masih bernyawa , masih kuat dan mampu untuk menaip and idea pun masih fresh , i'll go on :D and impian dalam dunie blog nie hanyalah mahu dikenali sebagai seorang blogger yang pandai mengarang dan tidak mengarut semata2 . HAHA ayat tah papee =..=

4)Tagged 4 orang rakan blogger anda :
tinbo , aishah , yasmeen , yanie

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen * done

6)Tarikh tutp sampai 3 Januari 2011 :)

*na copy soalan , sila click gambar diatas sekali tu yea :)




Older Post . Newer Post