Norazzatulakmarisha@}--

tag from nabihah :)
Wednesday, December 1, 2010 | 0 comment(s)
huhu thanks to adikk beeha sebab bagi akk tag niee :) mmuahh sikit , ngee

lets beginnnnn yeah . before that , soalan nye berbunyi ..

5 perkara tentang diri ANDA
5 benda yg ANDA ta ske .
5 perkara yg mmbuat ANDA bahagia
&
5 perkara yang ANDA ingin capai





tentang dirikuuu ?? 'ada yang minat nak tau ke ? cepat angkat hidunggg !'


> anak sulung tapi kadang2 perangai mengalahkan adik akuu
> suke menjeritt
> tangan selalu basah
> suke conteng mejaa
> bila makan selalu angkat kaki naik atas kerusi dannn paham2 laa *adik2 di rumahh jgn tiru aksi nie yee


benda yang aku tak suka ?? hmm means perkara lah yea , hee


> bila ada orang kentut lepastu taknak mengakuuu . kau sedar tak bau tu boleh mencemarkan alam sekitar !
> time aku cakap , boleh pulak buat benda lainnnn 
> orang yang pekak ! bila cakap mesti nak kena ulang2
> si batu api yang selalu mengapi-apikan orang ! eei pantang betul aku !
> masuk bilik aku tanpa kebenaran 


perkara yang membuat aku bahagiaa <3 wehoo sbnrnya banyak tapi nak lima je kann


> bila ada orang kata dia rindu saya
> ada orang belanja makann , nyum nyumm
> memberi sesuatu yang special yang buat orang lain jelessss , hahahaa
> result yang membanggakan !
> apabila si dia berkata 'iloveyou' hahaha 


perkara yang ingin dicapai .. banyakk laa . semua nak kut tapi tak boleh tamakkkk . tapi yang paling nakkk


> sraight A's in spm
> lesen kereta
> dapat menjadi seorang guru 
> study in overseas
> insyaAllah kalau ade rezeki nak pergi ke Makkah




Older Post . Newer Post