Norazzatulakmarisha@}--

today is 29th dec .
Wednesday, December 29, 2010 | 0 comment(s)
isnin minggu depan dah dah start sekolah . tak sampai seminggu lagi kita semua akan memulakan persekolah yang baru . tak sangka tahun depan aku jadi senior means yang paling tua besar dekat sekolah . teringat dulu zaman form 1 . selekeh gila . lagi satu nerd . haha . bila tengok senior je mesti rasa macam best je sebab tengok dorang besar2 . yeah aku akan mengalaminya . hahaa *gelak besar :P mintak2 kelas tahun depan tak kongsi dengan sesi petang . aku malas nak kemas kelas hari2 :P *risha , tahun depan kau tak boleh hu ha hu ha lagi . serious sikit . risha jawab : ok2 , aku serious laa nie . haha . eh homework yang cikgu bagi aku beli uh tak siap lagi . bila nak buat mesti stuck . bila stuck aku mula la tutup buku . haha peningg . waa tak sabar nak jumpa kawan2 . weh rindu korang semua . agak2 korang ingat lagi tak muka aku . haha nonsence .
** welcome saujana . goodbye house !







Older Post . Newer Post