Norazzatulakmarisha@}--

why must become like this ?
Tuesday, December 7, 2010 | 9 comment(s)
sekarang aku da tak boleh nak keluar pegi mane2 ! see aku terkurungg dalam sangkar . tahu tak apa yang aku rasa ? mesti tak tahu kann . haa aku sedih , geram , sakit hati , terkilan , menyampah ! kenapalah semuanya jadi macam nie ? weh aku nak menjerit boleh tak !! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stupid ! hey stress la macam nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!! siapa yang nak paham aku sekarang ?! no one right ?! yeah thats good , stupid !

*weh kau tak mati pun laa
> memang la tak mati , tapi kau paham tak aku rasa macam mana !

* nanti lpas SPM jumpa lahh . kejap je setahun .
> cube kw kira setahun berapa hari , satu hari bape jam , satu jam bpe minit ! berapa ribu atau mungkin juta minit aku nak tunggu !!!!! darab laa , amik kalkulator kauu kire cepat !

* kau jangan risau , takde pape lahh kalau tak jumpe
> weh ofc aku risauuuu ! macam2 aku fikir ! kau mne tauuu !!

* jangan stress , rileks jea
> macam mana nak rilek ? cube bgtaw aku !

* lepas nie kau na keluar pergi mandi manda kan
> kau ingat aku suke ke na pegi sne ?

...biarlah takdir menentukann




Older Post . Newer Post