Norazzatulakmarisha@}--

saya masih di sini :(
Thursday, January 13, 2011 | 0 comment(s)
 assalamualaikumm

aku masih disini , setia menunggu . walau ombak bla blaaa . adoy ! huhh =,= ok aku memang tak pandai bermain dengan kata2 . we just go through ok . hmm why im feel something bad ? is just a feel ? entah laa . mungkin aku yang terlalu rasa macam2 . kalau boleh masa diputarkan , aku nak balik seperti dulu . aku rindu kenangan2 tu semua . correction ! bukan rindu , tetapi terlalu rindu :(

adakah hari esok masih ada untuk aku ? adakah aku masih berkesempatan ? semuanya takkan terjawab selagi ia belum berlaku . tapi , aku nak tahuu .

kenapa aku masih macam ni ? kenapa setiap masa aku pasti teringat ? jawapannya ada pada hati .

takut ? yes sometimes i'd feel like that .

why im wasting my time ?

kalau boleh aku nak buang jauh2 . tapi aku tak mampu .

hari2 pergi sekolah aku cuba untuk senyum . jangan biarkan orang tahu apa yang kau rasa . yee aku berjaya senyum dan gelak sampai tak ingat yang kain dah basah.

aku memang hipokrit kan ?

orang lain yang diharapkan tapi orang lain yang selalu muncul ? yang selalu menemani aku di saat aku sedih dan tempat aku meluahkan apa yang terbuku di hati .

aku tahu aku kejam . aku menyeksa perasaan orang dan pada masa yang sama kepada diri sendiri .

im really sorry . kesalahan manusia memang tiada penghujungnya ..

dan esok macam biasa , pakai baju yang sama ke sekolah yang sama dan jumpa guru2 dan kawan2 yang sama . semoga hari esok yang aku akan lalui , lebih baik daripada hari2 yang sebelumnyaa .

lastly , i really miss youu

wassalam .







Older Post . Newer Post