Norazzatulakmarisha@}--

semangat aku hilangg =.=
Saturday, January 8, 2011 | 0 comment(s)
 assalamualaikumm .

kalau dulu almost setiap hari mesti aku update sesuatu . even tde storyy . but now mood and semangat sudah hilang gara2 keletihan yang melampaui batas !

sedar tak sedar dah seminggu kita semua bersekolah . dan aku menyibukkan diri dengan buku dan kerja sekolah yang belambak2 !

minggu pertama sekolah aku dah kena berdiri dalam kelas . HAHA nie semua sebab tak siap kerja sekolah . tde niat pun aku tak nak siapkan tapi aku kesuntukan masa . masa yang ada memang tak cukup nak siapkan homework . kalau sikit tpe , nie seguni belambak . ayoo *tepuk dahi . nak makan malam pun tak sempat . haihh kalau macam nie la hari2 , boleh kurus laa gamaknya :P

hari pertama sekolah je , cikgu dah sebut pasal SPM . ape tu SPM ? aku tak penah taw pun :P bagi aku minggu pertama nie kita kena manfaatkan dengan berkongsi cerita bersama kawan2 time cuti panjang hari tu . jangan ler terlalu fikirkan pasal spm . nanti kita jugak yang stress betul tak ? HAHA *jangan ikut nasihat nie .

apa yang paling aku suka tahun nie  is .. aku dapat duduk di bawah kipas , tengah2 dan depan ! yeahh itu lah yang aku idam2kan selama nie . kalau tahun lepas , adoyy tiap2 hari meja and kerusi aku hilang . and one more , semua geng2 sekepala duduk berdekatan . huhuu lagi meriah laaa , hee .

tapi , kelas ler pulak yang tak best sebab kelas tu nampak buruk ! HAHA . still tingkat 2 but lokasi kelas tahun nie dekat sebelah kelas tahun lepas . bila setiap kali aku nak naik kelas , mesti kaki nie nak masuk kelas lama . ade kawan aku sorang uh siap masuk lagi . nasib baik aku tahan . kalau tak , mesti malu cause salah masuk kelas .

utk koko pla , kelab dah tuka la derr . sebelum nie 4 tahun berturut2 aku masuk kelab pencinta alam . but tahun nie aku tukar . why ? saje nak tuka anginn :) baru sekarang nak tuka angin =.= and permainan , aku masuk indoor game . means permainan dalaman . ape tu ? permainan dalaman means kau main dam or congkak dan sewaktu dengannya lahh . senang sikit . di samping tu aku boleh jaga kulit . tde la berjemur tengah2 panas . HAHA :P .

kesian saje dari saya





Older Post . Newer Post