Norazzatulakmarisha@}--

sesi mengemas bermulaaa !
Saturday, January 1, 2011 | 2 comment(s)
huh boring gle bhaii . lepas kua tadi aku mengemas rumah . see anak dara yang rajinn . sesuai dibuat menantu . but before that kena lah isi borang dulu . bukan ape takut penuh . HAHA kidding2 .

dengan penuh semangat kesukanan aku mengemas bawah2 katil aku . da bersarang rupanya . nasib baik tde tikus . HAHA . banyak betul barang2 aku . paling banyak sekali kertas . ingat nak kitar semula but dekat rumah aku tde tong biru . so forget it =,= aku buat keputusan pindahkan buku2 semak uh kat bilik adik aku . HAHA jahat gilaaa .


aku terjumpa duitttt ! excited gylaaa . HAHA


kad berbentuk t.e.l.u.r * bengong leha !


lukisan tahun lepas :) beg da macam muka orang =.=


macam lukisan budak darjah 1 . tde bakat seni langsung


good bye dairyyy


surat cinta pun simpan lagi taw . HAHA . just a letter from my bff , yusnida :'(


sayang na buang batik nie . so i decide to keep it


hasil kreativiti rishaa :P

tu je la sedikit sebanyak yang aku dapat tunjuk . nak tunjuk semua malas . hee .

** tomorrow is our 6 months <3






Older Post . Newer Post