Norazzatulakmarisha@}--

aku benci kau fullstop !
Tuesday, February 8, 2011 | 0 comment(s)
aku tak paham kenapa aku jumpa kau lagi . seriouss weh aku b e n c i kau ! kau paham takkkk ! aku benci . lagi aku benci lagi kau suka datang . please laaaaaaa . pleaseeeeeee

get lost from my life !

there dah ade warning tuu .


ingat kau dah lupa nama aku . but kau still ingat lagi kan . terharu ? haha lgsung tak . 

mr. s : azzatul sombong 
aku segera menoleh sekilas dan terus menjeling sambil mengangkat kaki untuk pergi dari situ . see sombongg nyeee aku . kalau lawa takpe .

_______________________

tipu lah kalau aku kata tak suka bila 'kawan2' lama kenal kita lagi . masih ingat siapa kita . background kitaa . lagi2 orang yang kita tak ingat siapa dia . huhh buat ape kenang perkara lamaa , aku pun tak ingat daa . semua dah berlalu and aku ade life aku yg baru . and aku bersyukur sangat :)

_______________________


hati aku cukup terhibur apabila membaca setiap bait2 kata yang kau lafazakan . kalau boleh aku nak pasang perakam supaya aku boleh mendengarnya berulang2 kali tanpa berasa jemu apatah lagi bosan .

I
LOVE
U




Older Post . Newer Post