Norazzatulakmarisha@}--

aku maafkan kauu :)
Saturday, February 19, 2011 | 1 comment(s)
assalamualaikum :)

hari nie aku mulakan hariku dengan indah iaitu kawad kaki di atas jalan raya berdekatan dengan kereta cikgu . suke ? hati aku takde di situ . cume badan sahaja ! malas yang teramat lah sangat . aku nak rest dekat rumahhh . setiap hari aku memenuhi masa dengan study . penat otak nieee . tapi disebabkan ibu tercinta suruh pegi jugak , haih nak taknak kena lah pegi . anak yg taat :P

lepas balik dari latihan , kerja aku mengetext pulak . then then masuk bilik tidurr . ingat nak study tapi tidur lagi pnting . hahaha .

petang nie pulakk , aku hanya onlinee je . ish ape nak jadi la dengan aku niee . 

" mak ! tolong potong internet nieeeee pelishhhh"

tibatiba ada sorang minah nie tegur aku dekat facebook . dekat sekolah tak tegur punnn .

A : salam
aku : wsalam
A : risha ehh ?
aku : yee sayaaaaa
A : sorry byk2 if ade menyakitkan hati
aku : ehhh kenapa ?
A : yg A tarik tangan W dari risha tuu . maaf ..
aku : laaa bila pulak niee
A : ade , M cerita dekat S . dye kte , risha bengang gilaa dengan A
aku : ouh pasal tu kee
A : sorry
aku : risha da lupa daa . no worries k . its ok
A : tak bermaksud nak tarik tangan dia
aku : dekat skola kita mcm tak bertegur kann . tu yg risha ingat A tak ske ke apeee
A : hmm no .. takpe , my fault
aku : jangan amik hati k .
A : mengaku sgt , takpee . mmg ade sorang daripada kawan pun cakap benda sama jugakk . dye pun kte A tarik tangan W
aku : yekee . boleh tahu spe ?
A : takpe laa , tak payah kutt
aku : okay2 , sorry jugk .
A : tkpee , mmg my fault punn

**offline




Older Post . Newer Post