Norazzatulakmarisha@}--

celebration after exammmmm :D
Sunday, February 27, 2011 | 0 comment(s)
mood : malas gilaaa nak taip =,=

assalamualaikumm , tuan2 dan puan2 sekaliann

pada hari jumaat yg lalu saya secara tersengaja telah membawa camera ke sekolah . tujuannya ialah supaya saya dan kawan2 saya tak bosan . well kitorang da abes exam . korang da ke ? HAHA poyo :P so aku nak tunjuk sikit gambar2 yang kitorang snap . banyak2 bukan orang nak tengok pun kan .

 dikehendaki ! siapa yg terjumpa tolong bagitahu nisya ok :P haha kidding2



 nak jugakk :/


 weh kusyukkkkk


 aku tak tahu kenapa aku buat gaya mcm niee . buruk gilaaa !


 haha dasyat tak kitorang punye ujian lisan ?
topik : bunuh dirii



 anak sape la rajin sangat niee . haihh :P


 nama kumpulan kitorang magika =,= 
tapi tajuk bunuh diri . huhh ape yg magiknyaaaa ? aku tak pahamm


aku memang selekeh . so ? :P

 lega kut . hahaha


mukaa entah pape =..=


lepas habis je tuisyen , terus meronggeng di central market :)




di tepi pantai port dicksonnnnn <3


 dramatik gilaaaa


cantik kannnn :D




 girls yg tak pakai swimming suit tidak dibenarkan mandi di kolam . boleh tengok jee . muka nina da benganggg =.=


 di balkoni . aku tau buruk . so diam : |


laut sudah tercemar tapi still lawaa


 hahaha baju biru putih beg merahh . kuning je tde . kalau tak , da sme dengan bendera


 panjang kaki aku :P


 beb kuda nie rm5 je 3 kali pusingan kut


nampak seronok tapi segan kut nak naik benda alah nie dengan bju yg kembang2 uh


sesi merepek2 . haha label bilik pun nak buat . bak kata mak aku . takut tersalah bilik :P


sekian sahaja percutian saya selepas examm . agak menyeronokkan . thanks to my family :*


wassalammmmm <3




Older Post . Newer Post