Norazzatulakmarisha@}--

HARI NIE GUA TENSION ! LU APA TAU ?
Wednesday, February 23, 2011 | 0 comment(s)
seperti post semalam aku da bagitau yang hari nie exam add maths . well seperti tahun lepas , ramai yg tidur di siang hari . sumpaa tak tahan tengok korang tidur . aku nak tidur jugakkkk . huarghhh ! but aku tak siap lagii . yee memang aku tak tau nak buattt . takkan nak biar kosong jee . hati aku gelisah kalau tengok kertas putih tu kosong je . so nak tak nak kena siapkan jugak . haihh kau buat aku kencing malam tahuuu

esok akaun . ada apa dengan cinta akaun ? =,= malas gilaaa mau hafal2 macam mana nak buat . haaa rasa nak lempang orang pun ade nie . spe nak kena lempang , jangan segan silu bagitahu k . tangan aku memang da gatal2 nie . HAHA

tadi perjumpaan pencinta alam . kitorang didedahkan dengan pokok dan tanah serta baja taik kambing . suke gila dapat main tanah . maklumlah duduk umaa tinggi mana capai tanah :P  then balik rumahh tangan gatal2 . tu yg rasa nak lempang orang . HAHA *ok tak lawak

esok hari jadi mak aku . kek dah ade . lilin pun ade sekali . tinggal nak potong and masuk dalam perut jeee . waohh tak sabar laaaa . siapa nak datang la rumah tapi yg tinggal hanyalah lilin :) lilin pun boleh makan kalau nak cuba rasa laaaa .

ok laaa nak off cepat2 . selagi duduk depan lappy nie , selagi tu takkan berganjak . doakan supaya esok aku boleh jawab ok , hee :)

wassalam ,






Older Post . Newer Post