Norazzatulakmarisha@}--

saya rasa kita ada kimiaa :) thanks dear i love youuu
Saturday, February 19, 2011 | 0 comment(s)
terasa gegaran . yee gegaran tu non stop . omg bunyi vibrate handphone aku laaa ! cepat2 aku bukak laci . satu nombor tak dikenali

********** is calling .

heh siapa siapa siapa ?

ehem aku pun angkat . 
si pemanggil memulakan bicara dengan memberi salam .

'hohoo papa rupanyaa' aku tersenyum sendirian . rindu pulak , hee <3

dia suruh aku dengar lagu kimia by melda ahmad . ada apa dengan lagu tuu ? hati aku tak tenteram selagi aku tak tahu apa isi lagu tu . then dengan gelojohnyaa aku pun bukak lahhhh . 







aku mula jatuh hati kepadamu
setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita
kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau seru akulah pelangi cintamu

 sekarang saya paham apa maksudnyaa . thanks papa <3




Older Post . Newer Post