Norazzatulakmarisha@}--

sukenye akuuuuuuuuu
Friday, February 18, 2011 | 0 comment(s)
bm
sains
english
maths
ekonomi asas 2

now just left ..
> agama
> ekonomi paper 1
> akaun 1 & 2
> sejarah 1 & 2
> add maths 1 & 2

aku suka minggu depan hari khamis da abis exam ! weeeee <3 orang lain habis hari isnin so another 2 weeks . huhuu berlagak ckt niee :P
tadi aku baru je jawab paper maths and rasanya semua jawab paper maths kan hari nie . dimulai dengan paper 2 , aku suka sebab senang . bila masuk paper 1 , hehh apa kau tanya nie ? aku skip2 yg mana tak tahu tu . ade la dalam 8 soalan . then lepas da jawab semua , masa tinggal lagi 10 minit bhaii . huhh memang tak sempat la nak buat soalan2 tu . so tawakal je laa =,= tembak tembak tembak . bukan sembarangan tembak tauu . tembak2 pun tengok jugak kalau jawapan tu macam tak masuk akal jangan lah pilih . ehem ! haha ;)

and for paper english aku sayang paper 2 je . paper 1 aku taknak pandang . kau tahu kan kita memang bermusuh sejak dulu lagi . aku tak suka ESSAY . kau suka ? kalau kau suka , kau ajar la aku weh . jangan kedekut ilmu . Allah tak suka tahuuu .

and and andddddd for all f5 student , good luck . do the best . kau jangan hampakan mak bapak kau . kesian diorang bagi duit belanja kat korang suruh pegi sekolah belajar . kalau diorang tak bagi duit , ade kau nak pegi ? haha ape aku merepek =.=' even intervensi pun , ini dikira ujian untuk apa yg kau paham selama kau belajar dari bulan 1 - 10 tahun 2010 . 

heh banyak pulak aku membebel . err hmmm tetibe tekak nie terasa nak makan maggi pulakk . siapa nak angkat hidung cepat ! haa tak boleh kann .


kau jangan jadi macam nie , terus meletup . nanti tak dapat amik spm pulak  , hee :)






Older Post . Newer Post