Norazzatulakmarisha@}--

bila shopping hilang stresss :P
Sunday, March 6, 2011 | 0 comment(s)
assalamualaikum (:

hey budak comel <3 hari nie hari ahad bersamaan 6 mac 2011 . pejam celik pejam celik sudah masuk bulan 3 =,= ok tu mukadimah sajee .

hari nie gua nak cerita sikit . tengah hari tadi ade orang kawen . well macam biasa aku memangggggg tak suke nak pergi kenduri nieeee . haiyaaaa tapi pegi jugakk . kesian duhh besar2 kena paksa dengan mak .

" kesian la dekat mak . mak takde kawan nak pergi . takkan mak nak pergi dengan adik jee . nanti orang tanya mane anak mak lagi sorang mak nak jawab ape "
yeee mak aku suke buat kaedah paksa-rela macam niee . huhuu demi dia aku terpaksaa pergi . haihh ikhlas rishaaa . jangan buat mukaa ok :)

then macam biasa aku tak suka giler bila turun bawah . yaa sudah nampak la muka2 yang aku tak sukaa . huarghhh nak balik !

' okay makan cepat then balik ' aku berkata dalam hati

lepas dah makan ...

" kakkk , teman mak pergi dewan . mak nak tengok pengantin "

alahaiiii aku baru nak lari balik cepat2 . hadoyy =='

lepas da tengok pengantin , cepat2 aku lari masuk keretaa . yahooo shopping time !






Older Post . Newer Post