Norazzatulakmarisha@}--

kau dan kau
Thursday, March 17, 2011 | 0 comment(s)
assalamualaikum ..

semalam , sedang sibuk aku melayan perasaan tiba-tiba handphone cikai aku vibrate . entah siapa pula kali ni . mengacau je . aku terkejut . sekian lama kau menghilangkan diri . kenapa tiba-tiba ?

' assalamualaikum . hai risha . apa khabar ? '
' waalaikumsalam . alhamdulillah sihat '
' macam mana exam ? berapa banyak fail ? '

| kenapa kau tak tanya berapa banyak aku A ? nak jugak tahu berapa fail |

' ok je . ada satu fail , add maths '
' ouh . awak dengan muaz macam mana ? '

| kalau kau mesej aku hanya untuk bertanya tentang hubungan aku dan dia , kau lupakan je la |

' ok je . kenapa ? '
' takde pape saje nak tau '
' ok '

| ok akhirnya kau mengalah jugak dengan sikap acuh tak acuh aku . sorry |

___________________________________________________
aku tak faham . totally . kenapa masih ada yang gembira dengan penderitaan yang aku hadapi sekarang ni ? aku tak mengharapkan belas kasihan daripada sesiapa pun . tapi kenapa ada orang yang tak cuba faham keadaan aku sekarang ? malah bergembira apabila melihat aku dilanda dengan ujian sebegini .

to A , aku taknak bermusuh dengan kau . aku taknak benci kau . aku tak minta simpati kau . tapi tolong la jangan kau tunjukkan rasa suka kau . sindiran kau tu membuatkan aku urgh entahlah . aku tak mampu nak kata apa-apa . semoga Allah swt membuka mata hati kau .

aku tahu apa yang terselit dekat hati kau . aku tahu apa yang kau rasa . aku tahu kenapa kau suka aku jadi macam ni . tolong jangan jadi orang yang tak matang . kau fikirlah sendiri . kau orang yang berilmu dan berpelajaran . malah beragama . takkan kau tak boleh fikir apa perasaan orang lain bila kau cakap ikut sedap mulut kau je .

hopefully kalau kau baca blog aku ni , aku harap kau sedarlah apa yang kau buat . aku taknak gaduh dengan kau . tolong jangan buat aku benci kau . cukuplah apa yang jadi selama ni . aku bukanlah orang yang kuat nak hadapi segala macam dalam satu masa . lagipun kau tak kesian ke tahun ni aku nak spm . banyak lagi benda aku nak fikir .

lastly , sedarlah diri . bangkitlah dari tidur dan perbetulkan kesilapan kau . semoga kau berjaya dalam hidup . salam sayang dari aku ,






Older Post . Newer Post