Norazzatulakmarisha@}--

yeah hari ini =,=
Saturday, March 5, 2011 | 0 comment(s)
 assalamualaikum :)

seriously hari nie bapak lahhh bosan makkkk tolong makkkk ! see da boleh jadi orang gila meroyan da niee . banyak homework nak kena buat tapi entah laaaa mood tadakkk . please please someone help me ):

hmm result for intervensi kali nie bapaklah terukk . nak menangis aku tengok *hee tipu :P tak menangis pun but aku gelakk . HAHA . entah apa la yang kelakar aku pun tak tau weh =..= okay aku ada satu fail . well semua orang mesti boleh agak kut . yea yeaaa add maths ! alahaiii suda laa tahun nie nak SPM , add maths bole lagi fail . ape kejadahnyaaaaa . haihh tak paham aku . pelik laaa . spe yg cipta add maths nie ? kau tak kesian ke dekat generasi2 muda yang comel nie belajar sampai sembap2 mataaa ? seronok kau kata ? orang gila je kata macam tuu . aku nak tukar amik seni laa . boleh tak ? haha .

hari nie dia pergi kem . tinggal aku sorang2 kat sini :( apalah yang dia buat sekarang nie ? hmm agak2 dia ingat kat aku tak :} its ok laahh esok da balik kan . chillllllll :]

until now aku tak paham dengan perasaan aku sendiri . kenapa berubah2 ? ke memang aku pelik ?


yess this is for you .

k byee :*




Older Post . Newer Post