Norazzatulakmarisha@}--

lepas penat kitaa enjoyyyy (:
Wednesday, June 8, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم

semalam iaitu hari isnin , aku dengan seluruh ahli keluarga duduk di rumah tak ke mana . sesi renovate tingkap bermula . eh betul ke aku ejaa ?? hmm even aku tak buat pun tapi still penat . orang tu tengah pasang potong tingkap dengan bising2nyaa , aku boleh tidur dekat hall . air liur kuar ke tak tu aku tak tau . da penat punye pasal . penat buat apa entah laa . heh :/





then hari nie pergi tengok movie pulakk (: with my beloved mom and my adik buncit . mula2 kitorang makan mcd dulu then pergi popular jap cuci mata tengok buku . dah takde duit kan , buat cara takde duit . haha :P


si buncit da bising2 tunggu kat luar . haha sempat lagi snap dlm tandashh :P


macam nak tidur mata aku nie =.='


woahh tidakk aku lagi besar =,=


okay jangan bosan tgk gambar aku lagii 


and lasssttt

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

haha tu jee . okai baiiii <3




Older Post . Newer Post