Norazzatulakmarisha@}--

sampai hati kau kan
Monday, June 20, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم

dengan pantas aku berlari tanpa melihat kiri dan kananku . ini semua gara-gara hendak pulang ke rumah cepat . aku harus tiba sebelum waktu mendahului .

setelah membuka kasut aku terus mencapai laptop di atas meja belajar dan segera membukanya . aku harus cepat !

aku mencarinya di lama sesawang 'facebook' tetapi butang hijau itu tetap kelabu . lantas aku berfikir , YM ! yee YM . tanpa berlengah lagi aku segera membuka YM

dia on . terus menegurku .

'tak payah'

dua perkataan itu sahaja sudah membuatkan hatiku luluh . pilu . perit . sampai hati kau .

maaf jika aku terlambat dan maaf jika aku telah membuat kau ditimpa malang .

selfish . aku tidak mengerti mengapa perkataan itu harus ditujukan padaku . aku berusaha sedaya upaya . malangnya ini yang aku dapat . lagi sekali , sampai hati kau !

aku dianggap seperti sampah yang terbiar . yang tidak berperasaan .

terima kasih wahai makhluk Tuhan .




Older Post . Newer Post