Norazzatulakmarisha@}--

spm makin hampir , aku semakin tunggang terbalik
Wednesday, June 22, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم , bismillahirrahmanirrahim

yaAllah sumpah penatnyaaaa . penat pun boleh online lagi :P setelah masuk ke semester 2 aku mula terasa bahangnya . aku mula terasa penatnya . aku terasa tensionnya . aku cuba ketepikan . aku sakit . sakit kepala !

bila dah stress mulalah sakit perut aku datang . setiap hari aku akan ulang alik ke tandas | sory kalau agak tak senonoh bunyinya | tapi itulah hakikatnya bila menjalani kehidupan sebagai aku :P

homework aku berlambak tapi aku tak tau mana nak mulakan . aku pening . ahh stress menghadap buku . sampai bilalah semua nak berakhir ):

ditambah pula dengan masalah peribadi . memang lah kan stress tahap gaban . tak nak pikir tapi alih2 kalau termenung mesti akan terpikir jugak . aishh ini mendatangkan stress !

ok yang pastinya lepas ni aku taknak baring sebab nanti aku tertidur . bila tertidur aku terbangun . bila terbangun , aku pening . andd bila pening aku akan menjerit sampai mak aku jerit balik . hoho memang tension dapat anak kuat menjerit .

bak kata adik aku , kakak gedik suka jerit macam hantu . peduli apa kan =.=

doakan aku baik2 sahaja yee . now its time to do homework . good bye bebeh <3




Older Post . Newer Post