Norazzatulakmarisha@}--

Sunday, July 24, 2011 | 1 comment(s)
السلام عليكم , bismillahirrahmanirrahim

22hb July birthday adik aku satu satunya . Teman seperjuangan aku ketika susah dan senang . Juga teman aku bertumbuk setiap masa . Inilah dia muhammad sazrul yang gemuk .


Selamat hari jadi. Semoga kau panjang umur dan murah rezeki . Hopefully kau akan jadi lebih matang. Sayang kau :]


23 July hari sukan tahunan sekolah aku . Tahun ni buat dekat msn bukit jalil . Ini yang terakhir kalinya aku pakai baju sukan warna hijau dan jerit untuk menyokong rumah hijau yg semakin lama macam pffftt .

Tahun ni rumah hijau dapat tempat ke-4 dalam kurungan , tempat yg terakhir . See memang comel =.=

Aku ingat lagi tahun pertama aku berada di sekolah menengah , time F1 , rumah hijaulah paling power rangers . Now semuanya dah tak .

Hai , saya rumah biru #tetiba -.-

Okay macam dah kurus sikit kan. Hampir seminggu tak makan nasi. 

Makan tak lalu , tidur asyik terjaga , mandi kadang2 . HAHA ok tak lawak =='




Older Post . Newer Post