Norazzatulakmarisha@}--

haih rindu rindu
Sunday, July 10, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم , bismillahirrahmanirrahim

Tak sukaaaaaaaaaaaaaaaa !

Hmm okay aku sedih gila bila cikgu tukarkan tempat aku. Nasib baik ada jugak teman , Elinaa . Ouh kau laa peneman aku ketika bosan :/

Tapi aku still tak puas hati even semua malay girls kena tukar tapi yang lain2 semua dapat duduk dekat except aku dan Elina. Kitorang duduk nun jauh di pedalaman sana. Ktipu :P

Mulut aku kalau senyap je memang nanti kena cancer. Kena bising jugak. Haihh tapi aku nak ramai2. Macam dulu. 6 orang duduk depan. Gempak sehh :'>

Masing2 ada cerita. Semua pakat nak bercakap. Pot pet pot pet mulut tu. * maybe sebab tu kut cikgu tukar. Weeee cikgu saya baikk hati. Dia taknak saya banyak bercakap and focus pada pelajaran.

Terima kasih cikgu #buat gaya upin dan ipin . comel macam aku kecik2 dulu. K dah perasan.

Saya berikrar akan belajar bersungguh sungguh untuk menjadi seorang warga pendidik yang disegani. Hihi (:

Aminnn .


\dalam kenangan/




Older Post . Newer Post