Norazzatulakmarisha@}--

larian satu murid satu sukan satu malaysia
Saturday, July 2, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم , bismillahirrahmanirrahim

seluruh malaysia berlari menuju ke jalan yang benar hari ni  di sekitar sekolah sepanjang 1.5 km . alahh bukan jauh pun . kepala hek kau . nak patah dah tulang aku ni . semput gilaaaa lah . dah lama kut tak lari macam ni . last tahun lepas kut . pssstt tu pun sebab cikgu paksa HAHA .

okay saya tak kuat lari #mengakukalah =.=

tanpa melengahkan masa saya ingin menjemput tuan pengerusi majlis untuk memberi kan ucapan . #sorysayamerepeksekejap . alah nak bergurau senda di senja hari ni kan . sekali sekala nak oii =.=

lagi sekali ok , kira sama2 . satuuu duaaaa tigaaaaa


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


yeayy saya gemuk :/






Older Post . Newer Post