Norazzatulakmarisha@}--

saya untuk hari ni
Thursday, July 14, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم , bismillahirrahmanirrahim

Sedih. Itulah yang mampu aku ungkapkan pada hari ni.

Entah mengapa air mata aku begitu murah. Senang mengalir. Payah untuk berhenti.

Aku sendiri keliru. Aku sensitif. Hati aku menjadi sebak bila teringatkan dia.

Kadang-kadang aku terasa akan ada sesuatu yang jadi. Aku takut. Takut benda buruk yang datang.

Just think positive. Yes I can do it.

Tadi dia call aku. Baru je teringatkan dia. Aku segera angkat walaupun ketika itu perasaan aku bercelaru.

Dengar suaranya dihujung talian sudah cukup membuatkan aku sebak.

Aku tahan air mata. Aku cuba berlagak tenang.

Thanks cause let me hear your voice , dear  

With love , Nor Azzatul Akmarisha




Older Post . Newer Post