Norazzatulakmarisha@}--

17th birthday
Wednesday, August 3, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم , bismillahirrahmanirrahim

1 Ogos jam 9 pagi aku dilahirkan dan kini masa berlalu dengan pantas. Sedar tak sedar tahun ini aku bakal menduduki peperiksaan besar, SPM.

Aku mengharapkan tahun ini memberi impak yang berbeza berbanding tahun lalu. Alhamdulillah hari jadi yang ke-17 tahun inilah aku dapat menyambut ketika semua umat islam diwajibkan berpuasa, 1 Ramadhan.

Indahnya tarikh itu tidak akan aku lupakan :]



Terima kasih kepada semua yang wish. Semoga hidup anda lebih diberkati.

Kepada family especially mak , thank you so much sebab susah payah belanja itu dan ini . Muah sikit :*

Kepada mr. MF saya, terima kasih sangat2 untuk ucapan tu. Saya sayang awak <3

To all my friend , sumpah aku tak tahu nak berterima kasih dekat korang macam mana. Susah payang korang bikin suprise untuk aku. Aku terharu sangat sangat ni :') Lebiuuuuu


Selamat berpuasa :]

Ikhlas dari saya, Nor Azzatul Akmarisha




Older Post . Newer Post