Norazzatulakmarisha@}--

Soal hati
Friday, September 30, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,

Hello peeps. Lama gila aku tak update. Kesuntukan masa dan sibuk mempersiapkan diri untuk menghadapi peperiksaan tak lama lagi.

Alhamdulillah result trial aku tidak mengecewakan :) yeahh maybe sebab gred dah turun haha . kfine -.- but yet aku rasa belum lagi di tahap membanggakan. Cuma dah meningkat tu je aku boleh cakap

andddd guess what add maths aku lulus ! Hihi . Penyelamatnya sebab gred dah turun and 3 markah hasil pengcopy-an aku buat folio add mathsss hikhik :P

Tujuan aku meng-update blog ni bukan sebab rindu ke ape. Semuanya sebab hati aku memberontak ! kenapalah masalah selalu datang time da nak dekat2 exam ni . Bencikkk !

Aku sedih. Bukan sikit tapi banyak. Dia yang aku sayang macam totally dah berubah *sorry kalau tetiba jiwang sikit sebab bukan selalu ek* hmmmm :(

Semakin lama kita mengenali seseorang semakin banyak yang kita tahu mengenainya *fact . Maybe aku yang tak cuba memahami. Salah aku ke semuanya ?

Semakin banyak fikir , otak aku jadi jem . Kalah jem dekat lebuh rayaa. Berserabut macam rambut yang kusut lepas bangun tidur.

Soal hati kita , siapa yang tahu . Dalam tawa aku menangis tatkala mengenangkan dia .


*kami sedondon pada hari raya baru2 ni*

...hati , adakah kau sedondon dengan dia ??




Older Post . Newer Post