Norazzatulakmarisha@}--

Semuanya untuk SPM :D
Sunday, October 30, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,

Hari ahad minggu lepas tak silap . Aku pergi seminar add maths . Best la jugak kan -.- Ada sikit2 tak faham sebab dia ajar laju. Maybe sebab semua budak2 yang pergi tu dia rasa pandai so yang tak tau ni pun terpaksa buat2 tau dengan angguk2 macam burung belatuk *purapura*

Selasa pulak kitorang pergi Perpustakaan Negara. Then study study study ! Subjek pilihan ialah add maths dan akaun . Lpastu boiprengg saya yang cweet gilo tu datang . Dia ajar add maths .

So now boiprengg = Cikgu . hikhik :)

 

Both of us termenung lahh . Hee baju kitorang sama . Kau ada ? *muka berlagak*


Okay ni memang candid bukan kepura-puraannnnn. Saya comel semasa belajar *stop it risha*


Yang paling kuat jerit well kitorang lah kan. Not me okayyyy.


Kau tak nampak muka aku dah macam ada ciri nak jadi gangster :P

#ceritabinibinikugangsterakutakfaham

___________________________________________________

Hari sabtu , 29th oct 2011 ada seminar matematik bersama mr. sunny yee. Kitorang pergi sana dengan jasa baik mrlina syahirah. Dia yang drive and ofcourse lah sesat kan . Hikhik . Tapi alhamdulillah kitorang selamat sampai (: Sampai je tengok orang beratur bapak ramai duhhhhh -.- around thousand and above .

ini baru sikit
|
|
|
|
|
v


Ramai gila yang pergi -.-


Salah satu barang yang ade dalam goodie beg tu , EARPHONE


Sape nak benda ni cakap , aku bagi free ajerr :P


Nombor tak bertuah -.-


LOL : Live Out Loud !




Kesian aku kat sana kelaparan tau . Cannot focus because in my mind only have food !
err kbye HAHA -.-



Bestie saya time darjah 6 (: Now pun kan izzati <3


MSU messenger LOL hehee *tulisan aku paling cakar ayam*
mood : LAPAR !


with Nisyaaaa :D




Lips gua mengancam lu ada ? haha --'



DJ fly fm . Lupa nama .



K time ni semua org pandang :P


Gilaaaa -.-


Tomeyyy nyeeeee ngeeeee


Tetiba muncul -.-


with kak leya hot fm :))

Conclusin-nyeeee one week holiday memang sarat dengan aktiviti. Semuanya sebab SPM ! -.- duhh lagi 14 hari . Hmmmmm sudah bersediakan saya dan andaaaa ???




Older Post . Newer Post