Norazzatulakmarisha@}--

My princess
Saturday, November 5, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,

sungguh membosankan hari ni . Aktiviti aku hanya study and pergi beli barang dapur . Yeahh esok raya !

Selamat hari raya aidiladha . Kepada calon spm , makan daging jangan banyak sangat -.-

K menu untuk esok ialah rendang ayam dan lemang *buat sendiri okayy . Lepastu ada laksa . Mai mai kita ke chiang mai serbu.

Rasa macam hilang beban spm bila dapat makan sedap2 esok. lepastu tengok orang ramai2 sembelih lembu :)

Tinggal one week je nak spm tapi selasa nanti aku pergi melaka . sempat lagi berjalan kan -.-

cikgu pesan : jaga diri time cuti ni. jangan sakit dan jangan pergi mana2. takut accident.

nak tau tak , hari tu aku sakit . mula2 bersin je balik2 dah macam orang mabuk dah . sejuk pulak tu . tapi alhamdulillah 3 hari jee aku demam . sekarang ni dah ok cuma batuk aje *uhuk2 hee :P

andddd sekejap lagi nak pergi makan pizza . kesian kau weh jakun tak pernah makan ke . yee aku tak pernah makan so ? *tipu* -.- dah lama tak makan so mengidam lah kannn . sempena anniversary parent aku yang ke-18 tahun , abah nak belanja yeahhh :D

#aku baru 1 tahun 4 bulan . hmmmmm

btw aku nak share satu cerita ni. best gilaaaaa. cerita korea hahaha sejak bila la aku minat korea ni. serious cerita diorang meme best tauu. ni cerita baru. baru episod 3. so tak ketinggalan lagi kalau nak tengok

title : my princess
time : 8.30 p.m ( monday-friday)
channel : tv8





tengok gambar pun macam menarik kan . so ape lagi jom tengokkk !

:)




Older Post . Newer Post