Norazzatulakmarisha@}--

Ombak rindu membelah pantai
Saturday, December 17, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,

Ececehh cube tengok post title aku , tak boleh belah kan *okay syok sendiri* Hihi saje nak share dekat blog ni. Tetiba angin nak menulis datang pulak kennn .

Teneneeeee ^.^

Pada hari rabu bersamaan 14hb dec , saya dengan  muaz fakhruddin pergi tengok wayang sesamaa dekat mid valley 

Almaklumlah tiket wayang murah kan heheee no no. Ini sebab nak melepaskan segala tekanan dan penat lelah kami untuk memerangi Spm.


dan untuk lepas rindu <--- okay sila jangan jeles yeaa

Alhamdulillah kami berjaya menghadapinya tanpa sebarang masalah. Yeah finally kami bergelar mr. and mrs. Spm -.-

Okay tak mau merepek. Mula mula aku sampai dulu and beratur beli tiket *see gentleman kan* joke joke . Barisan bapak panjang tapi maybe sebab kaunter banyak atau aku yang tak sedar sebab jauh mengelamun. Sekejap je dah sampai depan.

Penjaga kaunter (PK) : cerita apa ?
saya : ombak rindu
PK : *senyap sambil pandang muka aku* apa dia dik ?
saya : ombak rinduuu *sedikit deras*
PK : Ouh ombak rindu. Nak ambil pukul 1.35 ?
saya : Yes

#kebetulan muaz da datang sebelah. abang tu pun terus ingat kitorang dua orang je nak tengok. dia syorkan amik sit kat tepi yang dua orang tuu.

dalam hati -----> alaaaaaa nak duk tengah. tapi takpelah tak penah duk tepi nak try ahh. 
Ok ok *angguk2 dalam hati*

Lepas selesai beli tiket and bagi tiket dengan dua orang lagi kawan muaz , kitorang pun jalan jalan ahh . Kusut betul time tu. Tak tau nak pegi mana . Rasa macam kecik gila pulak mid ni. Pusing pusing dekat tempat yang sama jugak. Last last pegi MPH.

sampai sana nak beli buku tapi pikir2 balik nak simpan duitttt. Ni last money okayy. Lepas ni nak tunggu kerja lah baru dapat duit. Entah bila pulak lah kan --'

K pastu kitorang rasa lapar pulak . Eh sorry bukan kitorang tapi aku je heeheee :P aku pun keluar lah dari MPH tu tanpa beli apa apa *sengkek* . Lepastu tak tau nak makan kat manaa . Dia pulak ikut je . Last last pegi makan KFC sebab yang tu je lah aku tau nak order macam mana.

Just sebut , snack plate makan kat sini . Haha . Senang tak payah nak pikir2 *dan murah pun* haha :P

1.30 p.m . Woah time tu dah kelam kabut gila ahh. Solat belum lagi. Haihh cemas cemas but relaxx orang tu bukan tak kasi masuk pun kalau lambat kan.

Naik lif sampai tingkat 3 pastu tengok kawan kawan dia dah tunggu. Adoi gasak aku tak sempat beli popcorn.

' Arghhhhhhhh ! popcornnnnnnnn ' Tssk tsskkkk :'( *kfine nangis ahh dalam hati kan*

# Frust duh tak dapat makan popcorn. Eleh popcorn je pun. Hmmm tapi popcorn wayang sedap ahh. Eish tak suke tak sukeeee.

Lepastukan yang menyedihkan aku tak dapat masuk tandas. Bukan sebab ramai tapi once aku dah masuk pastu keluar balik. Hmmm tak selesa lah tandas diaaa. Takde paip. Mencikk auww tandas cemni -.-

dalam pukul 4.30 aku sampai dekat bus stop sambil ditemani mr. M saya. Baru aku tersedar kulit tapak kaki dah melecet. Dah terkoyak dah pun. Bapak pedih. Jangan cakap ahh kan, rasa nak bagi penampo je hehe joke joke.

# aku pun melambai lambai dekat diaaa . Byeee :'(

Turun je bas aku lari sekuat hati. Takut hujan. Nanti habis pulak celak aku. Haha kgurau je :P


Anyway saya sangat happy hari tu kerana berdamping dengan orang yang saya sayang. Cewahh konon sweet lertuwwww <3





Older Post . Newer Post