Norazzatulakmarisha@}--

Sorry to say this
Wednesday, December 28, 2011 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,

Hari tu aku ada create satu novel yang diolah berdasarkan sebuah korean movie ni. Tapi malangnya lah kan. Mood aku nak menulis memang takde. Masa yang ada ni aku habiskan untuk menghafal buku undang-undang jalan raya.

500 SOALAN c:

Dalam masa dua minggu ni je yang ade before ujian berkomputer tu start. Sesiapa yang baca post aku ni, hope you guys wish me luck lah yeeee :) Doakan aku berjaya mendapat lesen L dan jugaa P (Y)


InsyaAllah saya akan habiskan novel tu kalau ade kelapangan masa. Maaf sebab saya delete post dari bab 1 hingga bab 4.

Eventhough takde lah ramai sangat yg support but I still appreciate it. Nah love sikit 


Ikhlas dari saya,
Nor Azzatul Akmarisha Serjali




Older Post . Newer Post