Norazzatulakmarisha@}--

Azam Tahun Baru C:
Monday, January 2, 2012 | 1 comment(s)
السلام عليكم ,

Mungkin saya agak lambat tapi takpe lah janji adooooo -____- Okayy saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua umat manusia di seluruh dunia. Dengan percikan bunga api lagiiii. Fuhh memang semangat ahh semua orang nak sambut tahun baru kan. *except me* You know why? Ask yourself . Ohoooo. Okay actually aku tak semangat sebab sebab err aku dah tuaa ok ok bukan bukan. Hmm ye sebab aku tak suka sambut tahun baru. Haa sebab tu lah eheeee :P

Azam? Siapa ada azam? Mesti semua orang ada azam masing-masing sempena Tahun Baru ni kan. Well semua orang mesti nak perubahan ke arah yg lebih baik ye dakk? Ok ok bagus bagus siapa yg nak berubah tu. Tapiiii jangan lupa

"Berubah itu mungkin mudah, tapi kekal dengan perubahan yang dibuat itu mungkin payah"

^
|
|
|
|
|
|
|

Ini dr. HM Tuah Iskandar cakap bukan saya okayy :')


Back to the topic. Okay azam aku tahun ni memang banyak sebab dicampurkan lagi dengan azam tahun lepas yg tak tertunai lagi. Haihhh macam mana nak maju ni kalau kita masih di takuk itu sahaja? *terasa kejap*

Azam saya sempena tahun 2012

  •  Berjaya mendapat lesen
  •  Belajar Bekerja bersungguh sungguh *Bila dah start kerja nanti*
  •  Mendapat result yg cemerlang dalam SPM nanti. Amiinn 
  •  Berubah menjadi insan yg lebih baik. e.g rajin berpuasa sunat dan melakukan solat2 sunat
  •  Khatam Al-Quran pada tahun ini insyaAllah :D
  •  Dapat tawaran belajar di luar negara *Ni macam melebih aje -__-*
  •  Dannnnnn semua apa yang saya impikan semuanya menjadi KENYATAAN ! <3




Older Post . Newer Post