Norazzatulakmarisha@}--

kerja kerja kerjaaaa
Monday, January 16, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,





Minggu ni entah minggu ke berapa aku duduk dekat rumah. Huhh bosaaaann Nasib baik ahad depan family ade rancang nak balik kampungg. Weeeeee lepas balik kampung, aku akan memulakan sesi latihan memandu. Yes! Tak lama lagi dapat Lesen P boleh meronggeng ke sana sini Hihihi

Sabar rishaaaa . Sekejap je lagi kau akan alami alam pekerjaan eheee First month salary akan ku gunakan untuk belanja familyyyy. Lepastu simpan la sikit sikit.

Lately tidur mesti akan mimpi macam macam. Hari ni mimpi result SPM keluar dan aku dapat 9A haha berangan jeee





K now nak cerita la sikit benda yg agak kelakar. Semalam aku ade post dekat page fb aku. Ape?  Eh tak payah tahu lahhh. Malu nie . Ape ape pun tengok lah dekat bawah ni okayyy




click untuk besar

Haha  ade ke patut cakap macam tu. Aku nak kerja okay. Malas nak cari is normal things nowadays. Yelaa bukan senang nak cari kerja.

Hmm okay I think I wanna stop here. Dah takde idea nak taip ape. Nanti kalau ade ape ape yg menarik aku cuba post. *Macam ade orang kisah* Kfineeee







Older Post . Newer Post