Norazzatulakmarisha@}--

License
Saturday, January 7, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم ,

Hip hip hureeee! Eheeee <3 Okay hari ni aku berjaya menamatkan lesen L dengan jayanya! Ecehh :P Alhamdulillah everything went well. Sekarang ni cuma nak tunggu kad lesen tu siap then dah boleh amik P. Cepatlah siapp aku dah tak larat nak duk rumah sorang2 ni. Boooooosaaaaaann tahu tak? Tak tahu? Kisah pulak aku *tiru ayat sekarang :P*


Lepas dapat lesen P, soooooo target aku untuk menyimpan duit demi masa depan anak-anak aku akan tercapai :') Yeyeeehhh. ekceli lah kan lepas habis spm, semangat memang ahh berkobar kobar duh nak kerja. Tapi bila fikir balik duk rumah ternak lemak lagi best. Penat pun tak. Goyang kaki jadi mem besar dekat rumah. Ktipu jee. Kita rajin okayyy *muntah darah*

Now saya update post kali ni just nak share kegembiraan yg sementara ni.

#Hmmm masih menanti muaz fakhruddin yang lambat benor balik kerja. Hope he will be fine there. Amiin.


Sila kata saya romantik sekarang hohohoooooo




Older Post . Newer Post