Norazzatulakmarisha@}--

Wohoho balik kampung 2x
Thursday, January 26, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم



Pada hari ahad yang lalu .. *dah macam nak buat karangan pulak   K time hari ahad hari tu, aku and family balik ke kampung. Yelah cuti ni takde buat ape kan. Bosan. Balik kampung kitorang sekeluarga mengutip buah-buahan yang jatuh. Takde sape yg nak kutip sebab semua orang pun dah ade pokok sendiri. Ni kira first time lah aku kenal pokok rambutan. Mula mula ingat nak panjat lepastu tengok kerengga besar besar terus kecut. Haha Lepastu aku just relaikan rambutan dari dahan dia. Banyak kitorang dapat. 4 guni. Nak amik lagi tapi maklumlah kereta kecik. Dengan beg baju lagi memang terpaksa lah lupakan niat nak amik banyak lagi. Oh lupa pulak orang dekat kampung ni kan panggil rambutan, moktan. Durian, duyan. Dan cempedak, pedak.

Da pukul 6.30. Penat gila time tu. Kitorang balik pergi rumah mak lang. Part ni aku paling suka. Anak cousin aku merangkap ank buah jugak lah kan ade dekat situ. Best sangat main dengan dia. Sangat comel. Nak tengok gmbar tak? *Angguk angguk*


Hai nama saya Syazwan. Saya suka duduk atas riba maklong risha sebab dia comel macam saya. Hihi

Umur dia 1 tahun 2 bulan. Baru je berjalan. Asyik lari ke sana sini. Time dia nak u-uk dia diam je mencangkung. Memang comel gila tengok muka dia time tu. Haish ni yang tetiba rasa nak kahwin cepat ni. Huahua  

Hari Isnin pulak aku pergi rumah pakcik. Hmm yang bestnya sebab dia ade restoran. Besar restoran dia. Nama restoran tu RZN dekat Kulim, Kedah. Sebelah petronas jee. Korang patut try ikan siakap tiga rasa Pehh sedap hingga meleleh air liur basi wa cakap lu. Eheeee.

Hari Selasa pulak aku pergi rumah mak anjang. Dekat sini yang tak bestnya sebab takde line. Langsung tak boleh mesej atau nak call. Mencik you know. Sampai kita demam pagi esok tu sebab rindu punya pasal hihihi

Hari Rabu pagi pagi tu aku disahkan demam. Tetiba je panas satu badan. Dah lah nak balik kL time tu. Terpaksa lah redah jeeee. Sepanjang perjalanan tu aku asyik tidur je kesan dari ubat bius. eh tak panadol jee

Selasa minggu depan 31hb aku akan start buat P. Test JPJ hari isnin 13 Feb. Wish me luck okayyy
 Itu je lah kut yang dapat di-sharekan. Hmmm haa! Aku dapat pinjam novel dari Kak Wa (mak Syazwan) . Terharu suka dan entah pape lagi lah perasaan ni




Older Post . Newer Post