Norazzatulakmarisha@}--

1 year 7 months
Friday, February 3, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم




Semalam 2hb. As usual setiap bulan aku akan menyambut ulangtahun. Hanya sekadar ucapan tapi ia sudah memadai. Cukup buat aku tersenyum lebar. Lebih dari telinga. Agaknya lol Terima kasih hby

Kenapa tak keluar? Pergi makan makan ke. Jalan jalan atau tengok wayang ke. Hmm masing masing busy so apa boleh buat. Aku busy dengan driving test dan dia busy dengan kelas bahasa inggeris. Itulah hakikat yang kitorang kena terima bila dah jadi orang 'dewasa' ni. Ehem

Kalau takde aral melintang, lagi lima bulan akan menjangkau ke angka 2. Huu tak sabar rasanya. Hope sangat hubungan kitorang akan kekal. Kalau tak, haish tak tau lah den nak kato apo. Eh no no dont said like that. Macam mendoakan pulak. Takmau yeee.

He call me shasha. Nickname baru yoo. Hee  Whatt? Comel? Eh mesti lah dah hubby I kasi mesti comel. K stop it  What did I call him? Huu didy. Yeee didyyyyyy  Dia suka nama tu, kita lagi lah sukaaaa.

Hmm pastu kan nak cite nih. Aku berjaya habiskan kelas memandu. Yeah lepas ni dah takde! Boleh kita enjoyyyyyyyy  Wait. Test belum lagi so terpaksa ahh duk rumah lagi. Duhhh bosan nokkk.

Kerja kerja. Mau kerjaa. Saya saya. Mau kerja. Heheeeheeeeee. K nampak sangat wordless. Bye.




Older Post . Newer Post