Norazzatulakmarisha@}--

hari anugerah cemerlang
Saturday, April 28, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم

Aku post kan ini hanya buat tatapan diri sendiri. Maaf kepada yang kurang berkenan. 

:)

Tarikh 28hb April 2012 telah menjadi satu sejarah di mana hari penghargaan buat para pelajar yang mendapat kejayaan dalam bidang akademik.

Dann termasuklah saya. Alhamdullillah diri ini masih berkesempatan untuk mendapat penghargaan. Maklumlah pertama kali. Excited lebih sikit :P

Seawal jam 6.30 pagi aku bangkit dari tidur. Bersemangat walaupun mata sembab. Pukul 7.45 aku bertolak dari rumah. Mulanya nak drive tapi tak boleh. Kata mak, 'kakak bawak lambat' K....
Sampai sana, aku terpisah dengan family. Kena duduk depan. Highlight, DEPAN SEKALI okayyy.

Tahun ni mencatat sejarah untuk SPM di saujana. Peningkatan peratus lulus meningkat sebanyak 5.90 kalau tak silap. Seramai 25 orang mendapat straight A's. Well done guys!
17 orang lagi *termasuk aku* dapat 7A, 8A dan 9A. 

Tanpa membuang banyak masa, saya perkenalkan model baru kitaaa aku tunjuk sikit gambar yang sempat diambil.




mood : mengantuk plus excited
*mata sembab*




Insan kesayangan sewaktu tingkatan 5. Dari kiri; Cikgu sejarah dan Ekonomi Asas. Semangat betul cikgu Ekonomi Asas cerita dekat cikgu lain yang dia terjumpa aku semalam dekat parkson OUG jadi cashier =.=



Dan inilah anugerahnya dan sijil sekali. Serta wang tunai. Alhamdulillah terima kasih cikgu, terima kasih saujana, terima kasih mak abahh! 


 Salam sayang,

Norazzatulakmarisha




Older Post . Newer Post