Norazzatulakmarisha@}--

Seterusnya..
Tuesday, April 10, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم

Minggu ni dua hari berturut turut aku cuti. Yaa aku suka sebab dapat rehat dengan puas selepas membanting tulang empat kerat ni. Kerja aku banyak dan penat. Bukan nak mengata tempat kerja aku tu tak bagus tapi itulah hakikatnya. Eh?

Sambil menulis entri kali ni, aku layan lagu ku ingin kamu by romance band. Well~ Jiwa ku tengah kacau keranamuuuu. Sabar sabar. Just smile ok :) Yeah you're such a good girls. Ngeeeee


Lalalaa~

Aku akui aku masih mentah untuk mengenali apa itu erti menyayangi dan disayangi. Tapi masih tak terlambat untuk aku mengejarnya. Aku cuba. Tapi entahlah. Di mana silap aku? Aku tak minta diri ini dikasihani. Hanya minta untuk dihargai. Itu sahaja. Adakah permintaan aku melampau?

Apa guna jika hubungan yang dijalinkan itu hanya mengundang pedih? Sekali lagi aku katakan, aku tidak tahu apakah silap aku. Aku hanya belajar memahami perasaan sendiri dan perasaan orang lain. Selebihnya..

Hmmm. Kepada awak yang saya sayangi, maaf. Saya hanya minta diri saya dihargai. Kalau benar awak tidak menyayangi saya seikhlas hati, tidak mengapa. Cukuplah dengan hanya menghargai kehadiran saya setiap masa. Saya belajar untuk berubah. Saya belajar untuk tidak pentingkan diri sendiri. Harap awak mengerti perasaan yang terluka ni.

Seikhlas hati,
Nor Azzatul Akmarisha





Older Post . Newer Post