Norazzatulakmarisha@}--

Sebelum berangkat...
Sunday, May 27, 2012 | 0 comment(s)
السلام عليكم

Bismillahirrahmanirrahim. Tanggal 27 jam 2.15 p.m. aku mula mengetuk keyboard ni. Lepasni dah tak boleh nak buka laptop dah. Aku tinggalkan laptop ni di bawah jagaan family aku. Bubbye :'(

K aku dalam mood sedih sekarang ni. Esok dah nak berangkat ke Banting. Orang mesti akan cakap,

"Eleh, dekat pun nak sedih2. Watlek dah aaaa."

My answer is,

"Aku tak biasa hidup sendiri. Selama 18 tahun aku bersama keluarga aku dan tiba-tiba esok aku akan berpisah. Walaupun tak jauh tapi tetap kena hidup sendiri kan. Itu yang aku sedih sangatt,"


Orang kuat dalam hidup aku. Mak dan abah :'(



Dan budak mata kuyu ni. Aku akan rindu nak bertumbuk dengan kau, dik :'(


Lagi satu yang buat aku sedih gilooo




Dekat sana nanti aku dah tak jumpa dah kawan macam korang. Yes memang kita akan berpisah jugak suatu hari nanti tapi aku harap korang masih macam dulu. I'll miss you, friends. Belajar elok elok :'(




Juga tak lupa kepada kawan kawan yang lain, elina ain emira yasmeen maisarah dan semuaaaaaaaaaaaaaa. Love you all <3


Dan budak cun ni, aku akan rindu kau dooo. Jauh gila kau pergi belajar tapi takpe ade syuhada dan nabilah.  Untung la~~ *ayatorangjeless*

Last but not least, sekali kita kawan, selamaya kita kawan...

Yang sedih lagi menyedihkan,

Nor Azzatul Akmarisha










Older Post . Newer Post