Norazzatulakmarisha@}--

Getting hurt. Again.
Wednesday, February 6, 2013 | 0 comment(s)
السلام عليكم

Ya Allah sekali lagi aku diduga. Entah kenapa semakin hari aku ingin mengenali dia, semakin aku tidak mengenali siapa dia. 2 tahun 6 bulan lebih satu tempoh masa yang bagi orang lain agak lama dan dalam tempoh itu kita sedia mengenali seseorang itu dalam hidup.

tapi aku? tidakk..

Kadang aku tak tahu apa salah aku. aku cuma minta dihargai dan dihormati. as a guy, he should guide me. aku selalu fikir. Hubungan ni satu kesilapan yang besar yang pernah aku buat. Kerap aku cuba untuk leraikan tapi entah kenapa aku selalu bagi peluang. Peluang dan peluangg..

Both of us are selfish. We deny our fault. Kami saling menyalahkan. Kami ego. Adakah itu suatu hubungan yg baik?

Bukan aku nak menyalahkan takdir. tapi aku semakin putus asa. kesabaran aku makin tipis. aku tak kuat. kadang aku rasa hubungan ni tak patut diteruskan.

Hati aku pedih. dia tahu? tidak. dia hanya tahu aku salah kerana aku mulakan perkara yang tidak sepatutnya. dan dia melakukan perkara yang sama supaya hati aku turut terluka. Adakah itu tindakan yang bagus?


semua orang inginkan kebahagian macam ni, isn't?


tepuk dada tanya selera.

Sincerely;
Nor Azzatul Akmarisha






Older Post . Newer Post